Cégvezető Akadémia

Szeretne Ön olyan vezető lenni, aki

  • Átlátja a cégét?
  • Hatékony munkatársakkal rendelkezik?
  • Objektíven tudja mérni a vállalkozása és kollégái teljesítményét?
  • Pontosan tudja, hogy milyen helyzetben van a cége és erre milyen megoldási képletet alkalmazzon?
  • Tudja, hogy mik a vezetői eszközei és használja is őket?
  • Átlátja egy hetét, hogy mikor mit fog tenni?
  • Egyre több bevételt állít elő kollégáival?
  • Alapvetően képzett arra, hogy hatékony vezető legyen?


2018. szeptemberétől

Ajánlott résztvenni mind a 10 alkalmon, hiszen így lesz egész és kerek a vezető tudása.


- Aki úgy dönt, hogy szeretné ezt a teljes tudást megszerezni, bérletet válthat, így 10 alkalom helyett csak 9 alkalmat kell kifizetnie (ez egy összegben történő befizetésnél lehetséges).
- Amennyiben 2 fő jön egy cégtől, a második főnek fél árban adjuk a képzést.

A képzések időbeosztása 9-13 óráig van. Közben egy rövid szünetet tartunk.

20 főt tudunk fogadni, pont azért, hogy mindenkivel megfelelően lehessen törődni.

A Vezető Akadémia cégvezetőknek és felső vezetőknek szól. Az oktatott anyag a cég teljes szervezési, személyzeti, gazdasági, marketing és minőségbiztosítási feladatait fedi le VEZETŐI, nem pedig szakmai szempontból.

Az oktatás célja nem az, hogy személyzetiseket, pénzügyeseket, marketingeseket vagy minőségbiztosítási szakembereket képezzen tovább.

Ennek az Akadémiának az a célja, hogy a cégvezetőt és közvetlen felső vezető kollégáit képezze ki a cég egyes területein tapasztalható szervezési problémák megoldására. Segíti őket abban, hogy megismerjék saját vezetői feladataikat és tudják pontosan, hogy mit várhatnak el a különböző területeken dolgozóktól. Tudják, hogy hogyan szervezzék meg, vagy alakítsák ki a cég létfontosságú területeit. Tudják, hogy hogyan vegyenek fel megfelelő embereket a megfelelő helyekre, és azután hogyan mérjék munkájukat, hogyan motiválják őket,hogyan növeljék hatékonyságukat. Mindezt azért, hogy cégüket egyre irigyeltebb pozícióba juttassák a piacon.

„Rendkívül gyakorlatias nagyon jól alkalmazható ötleteket és példákat tartalmazó előadás sorozat. Barátságos hangulatban tartott kb. 4 órás előadás. Havi egyszeri alkalommal pont tökéletes intenzitású, mind a gyakoriság, mind az előadás hosszát tekintve. Minden alkalommal rengeteg ötletem támadt a céggel és a munkakörömmel kapcsolatban egyaránt, és az itt tanultakat és az itt támadt ötleteket egész egyszerűen tudtam alkalmazni a munkám során. Jó érzéssel tölt el, hogy az itt kapott adatok tudatos alkalmazása megkönnyíti, segíti a munkám hatékony elvégzését. Jobb rálátást ad arra, hogy az eddig elvégzett munkafolyamatok mennyire fontosak és hatékonyak."

 

Ifj. Molnár István
Man-Lift Kft.


1. nap: Cégtulajdonosi alapok 2018. 09. 21. péntek 9-13-ig

  • A tulajdonos háromféle szerepköre és azok harmóniája.
  • Milyen feladatai vannak a tulajdonosnak.
  • A tulajdonos és a cégvezető közötti különbség.
  • Hogyan kell jól megalapozni egy cég működését.
  • Miért fontosak a célkitűzések, hogyan készítsünk céges stratégiát.
  • Miből áll a cég know-how-ja és milyen haszna lehet.

 

„A dolgok jobban a helyére kerültek. Ránéztem több problémára, amit eddig nem csináltam.
Azt gondolom, az út elején vagyok és még sokat kell tanulnom.
Köszönöm a tiszta gondolatokat és az értéket, amit kaptam."

Nagy Imre
Sancol Bt. ügyvezető

 

2. nap: Cégvezetői alapok 2018. 10. 19. péntek 9-13-ig

  • A cégvezetés alapvető szabályai.
  • A vezető személyisége, szerepe, feladatai és elvárt eredménye.
  • Miért hallgatnak egy vezetőre, miért fogják követni.
  • Hogyan épít hatékony csapatot egy vezető.
  • Hogyan válik a vállalkozásból valódi szervezet.

 

„Kiválóan összeszedett és előadott módszertan arra, hogy a spontánul megfelelően működő cégünket tudatosan jól működővé alakítsam.
Ragyogó eszköz a cég:

  • Továbbfejlesztéséhez, stratégiai növekedéséhez.
  • Az ügyvezető kiszabadításához a monoton mókuskerékből.
  • A cégvezetés utódlásának az előkészítéséhez.

Már csak meg kell valósítani!"

Molnár István
Man-Lift Kft. ügyvezető

 

3. nap: Emberi erőforrás tervezés 2018. 11. 23. péntek 9-13-ig

  • A személyzetkezelés szabályai, alapelvei.
  • Hogyan készítsük fel a szervezetet az új munkaerő érkezésére.
  • Hogyan keressünk új munkaerőt.
  • Milyen a hatékony személyzet felvételi interjú.
  • Hogyan válasszuk ki a legmegfelelőbb jelöltet.

 

„A Cégvezető Akadémia volt az utóbbi idők legjobb üzleti befektetése."

Fazekas Éva
Cromkontakt Kft.

 

4. nap: Új munkatársak beintegrálása 2018. 12. 14. péntek 9-13-ig

  • Miért fontos a munkaköri betanítás, hogyan valósítsuk meg.
  • A hatékony munkaköri leírás elmélete és gyakorlata.
  • Miért fontos a cég vállalati kultúrája és hogyan dolgozzuk ki.
  • Hogyan integráljuk be a csapatba az új kollégákat.

 

„Jól összeszedett gondolatok, jó vezérfonal a vezetők számára. Csak tudni kell élni vele, be kell vezetni!
Itt megtanultuk, hogyan csinálják a nagyok. Ha mi is úgy csináljuk, idővel mi is nagyok leszünk!

 

Köszönöm, hogy felnyitottátok a szememet!

 

K. É.
Pest megye

 

5. nap: Teljesítménymérés és motiválás 2019. 01. 25. péntek 9-13-ig

  • A különböző embertípusok kezelése.
  • Hogyan motiváljuk munkatársainkat.
  • Hogyan tartsuk meg a valóban értékes munkaerőt.
  • A kommunikáció fontossága a cég életében.
  • A belső és külső kommunikáció irányítása.

 

6. nap: A vállalati gazdálkodás alapjai 2019. 02. 22. péntek 9-13-ig

  • A cégvezető pénzügyi feladatai.
  • A tulajdonos gazdasági feladatai.
  • Hogyan gondolkodik a jól gazdálkodó vezető.
  • A pénzügyi gazdálkodás aranyszabályai.
  • A „befektető" elmélet hatékonysága.
  • A motiváció fontossága.
  • Hogyan tervezzük meg bevételeinket.
  • A bevételi terv jótékony hatása a termelésre.
  • A kiadások tervezésének szabályai.
  • Miért kerülnek nehéz pénzügyi helyzetbe a vállalkozások és mit tehetnek ez ellen.
  • Mi határozza meg valójában minden cég bevételét.
  • Meddig és mikor hatásos a költségcsökkentés.
  • Hogyan lehet pénzügyi problémákat a legjobban megoldani.

 

7. nap: A PR munka alapjai 2019. 03. 29. péntek 9-13-ig

  • Mit jelent a PR és mi a gyakorlati haszna.
  • Mivel foglalkozik a cég PR és a termék PR.
  • MI a belső és a külső PR célja, feladata.
  • A PR szerepe a cég sikeres működésében.
  • Hogyan függ össze a PR a marketinggel.
  • Miért fontos a hírnév és hogyan teremtsük meg.
  • A cég arculata és imázsa.

 

8. nap: A marketing és az értékesítés irányítása 2019. 04. 26. péntek 9-13-ig

  • Modern, gyakorlati marketing a mai magyar cégekben.
  • Milyen feladatai vannak a marketingesünknek, hogyan mérhetjük a munkáját, milyen eredményeket várhatunk el tőle.
  • Hogyan függ össze a marketing az értékesítéssel.
  • Hogyan motiváljuk az értékesítőinket.
  • Az adatbázisok fontossága, kihasználása, gazdasági értéke.
  • A személyes kapcsolattartás szabályai és hatásai a cégre.
  • Az ügyfél kapcsolattartás gazdasági törvényszerűségei.

 

„A több éves sikeres együttműködésünk után is gondoltam, hogy fogok sok újat hallani, de hogy ennyit...
Rájöttem, hogy még mindig van mit tanulni, alkalmazni. Nagyon jó volt a társaság, a hangulat. Sajnálom, hogy vége a kurzusnak.
A tanfolyam után -nagyképűség nélkül- úgy érzem, hogy egy vezetői „elitbe" tartozom. Ez jó érzés!"

 

Baranyai Géza
Elszöv-Automatika Kft, ügyvezető

 

9. nap: Hatékonyságnövelés: 2019. 05. 24. péntek 9-13-ig
 
  • A minőségbiztosítás alapjai.
  • A minőség-ellenőrzés gyakorlati feladatai.
  • A hibák megtalálásának és korrigálásának csapdái.
  • Miért lesz „sziszifuszi” munka a cég teljes korrigálása, hogyan emésztheti fel a pénzt, az energiát és az időt, szinte eredménytelenül.
  • Mit tehetünk, hogy elkerüljük ezeket a csapdákat.
  • Hogyan találjuk meg a minőségi problémák valódi okait.
  • A valódi okok kezelésének pontos menete.
  • A minőségi reklamációk mögötti személyzeti okok megtalálása és kezelése.
 
 
10. nap: A változás- és válságkezelés alapjai: 2019. 06. 21. péntek 9-13-ig
 
  • Hogyan készítsük fel kollégáinkat a változásokra.
  • Miért félnek az emberek a változásoktól. 
  • Hogyan csökkentsük a változásokkal kapcsolatos ellenállást.
  • Hogyan előzzük meg a válságot.
  • Ha mégis előfordul a válság, hogyan kezeljük.
  • Hogyan menedzseljük a növekedést.
  • Hogyan kezeljük a növekedési válságot.
 

 

Előadó:

Nagy Géza, Cégdoktorok Ügyvezetője

Helyszín:

Airport Hotel Vecsés, Lőrinci út 130.  fsz. előadóterem

Részvételi díj:

40.000. Ft. + ÁFA/fő/alkalom (ebben benne van a reggeli)

 

 Jelentkezzen MOST!

 

* Az űrlap elküldésével önkéntesen hozzájárulok ahhoz, hogy megadott személyes adataimat a Company Doctors Kft. az adatkezelési tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel kezelje, továbbá hozzájárulok ahhoz, hogy részemre a Company Doctors Kft. az ingyenes klubokra szóló meghívókat és cégvezetőknek szóló vezetési tippeket tartalmazó havi egyszeri írást tartalmazó hírlevelét email címemre megküldje.

További információ a +36 30 361 4061-es számon vagy az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.